وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ | بلاگ

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ

ساخت وبلاگ
با 7 موتور جستجوگر محبوب در جهان

1-گوگل

آنها به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در سال 1996 توسط سرگئی برین و لری پیج ایجاد شدند و آنها پیشنهاد دادند موتور خود را در سال 1999 به Excite با قیمت 750،000 دلار بفروشند . این پیشنهاد با رد شدن Google در بالای لیست "تماسهای تجاری نامناسب" من نیز رد شد. اکنون شرکت مادر Alpha Alphabet حدود 650 میلیارد دلار ارزش دارد .

Google علاوه بر تأمین نتایج جستجوی خود ، نتایج جستجو را برای مجموعه گسترده ای از موتورهای دیگر ، از جمله Ask.com مورد علاقه قدیمی ارائه می دهد.

جوانب مثبت منفی

جذابیت بزرگ برای رتبه بندی در Google به وضوح ترافیک عظیم بالقوه است. نکته منفی این است که هر کس دیگری این ترافیک را می خواهد ، بنابراین جستجوی ارگانیک را به رقابتی ترین و پردرآمدترین جست و جو تبدیل می کند که اغلب گران تر از سایت های دیگر است.

بعلاوه ، بسیاری استدلال می کنند که گوگل جستجوگران را از کلیک کردن روی وب سایت ها و دستیابی به اهداف و اهداف آنها در وب سایت Google مستقیماً از طریق قطعه های ویژه ، کاهش تعداد نتایج ارگانیک در صفحه اول ، افزایش نتایج جستجوی پرداخت شده و غیره دور می کند. رقابت گرانتر و با پاداش بالقوه کمتر.

نکات بهینه سازی

چند مقاله ارزشمند در مورد بازاریابی در Google را می توانید در اینجا پیدا کنید:

  • 4 مهمترین فاکتورهای رتبه بندی ، طبق مطالعات صنعت SEO
  • راهنمای مبتدیان برای جستجوگرها در یک جهان یادگیری ماشین
  • چرا Google AdWords برای شما کار نمی کند

2. یوتیوب

یوتیوب

YouTube در سال 2005 توسط پیشکسوتان PayPal تاسیس شد و بیش از یک سال بعد توسط Google خریداری شد و به این ترتیب امکان کنترل دو موتور جستجوی برتر این لیست را فراهم کرد.

YouTube ماهانه بیش از 1.5 میلیارد کاربر وارد شده دریافت می کند و هر روز بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو به کاربران می دهد (درست است right میلیارد دلار).

اگر درباره اولین فیلم بارگذاری شده کنجکاو هستید (که بیش از 41 میلیون بازدید دارد) این یک کلیپ 19 ثانیه ای از بنیانگذار جاوید کریم در باغ وحش است . دقیقاً MTV با پخش "Video Killed The Radio Star" نبود ، اما کار را تمام کرد.

جوانب مثبت منفی

مانند Google ، به راحتی می توان جذابیت چنین ترافیکی گسترده ای را مشاهده کرد ، اما این گله برای بازاریابان است.

در صورت موفقیت ، نمی توان از YouTube به عنوان وسیله نقلیه برای بازدید استفاده کرد. با این حال ، با توجه به اینکه هر دقیقه بیش از 300 ساعت فیلم در YouTube بارگذاری می شود ، برجسته بودن می تواند چالش برانگیز باشد.

با فرصت های پرداخت شده تحت سیستم Google AdWords ، همچنین می تواند برای رقابت در آن جبهه گران تمام شود.

گفته شد ، اگر بتوانید با کمپین های شگفت انگیزی مانند GoPro یا Blendtec توجه جمعیتی مورد نظر خود را در YouTube جلب کنید  ، می توانید با کمترین میزان مواجهه باورنکردنی مواجه شوید.

نکات بهینه سازی

چند قسمت ارزشمند در مورد بازاریابی در YouTube را می توانید در اینجا پیدا کنید:

  • نحوه رتبه بندی فیلم های YouTube
  • چگونه رتبه بندی ویدئو در Google و YouTube متفاوت است
  • چگونه یادگیری عمیق قدرت جستجوی ویدیو را دارد

3. آمازون

با 7 موتور جستجوگر محبوب در جهان ملاقات کنید

آمازون در سال 1995 راه اندازی شد و بنابراین ، به عنوان یکی از اولین شرکت های بزرگ برای فروش آنلاین کالا در نظر گرفته می شود. آنها شروع به فروش آنلاین کتاب کردند اما به سرعت گسترش یافتند. در سال 1999 ، جف بزوس ، بنیانگذار ، به دلیل محبوب و قابل دسترس بودن خریدهای آنلاین ، برنده عنوان بهترین بازیکن سال شد .

آمازون بسیار موفق است ، به طوری که سال گذشته بیش از نیمی از جستجوهای خرید آنلاین نه در گوگل بلکه در آمازون آغاز شد . این را با خرید Whole Foods که به آنها امکان دسترسی به غذاهای تازه را می دهد ، ترکیب کنید و می توان مطمئن بود که شاهد افزایش این تعداد خواهیم بود.

کسی می خواهد یک آداپتور بلوتوث با آووکادو آلی خود داشته باشد؟

جوانب مثبت منفی

نکات مثبت ، مانند Google ، در مقیاس واضح است. اگر ویجت های آبی می فروشید و می خواهید جایی باشید که مردم آنها را جستجو می کنند ، پس می خواهید در آمازون باشید.

در واقع، برخی استدلال می کنند می توانید بر روی اعداد بنا شده است که با یک تن از محتوای بزرگ و مفید ممکن است به شما کمک کند در گوگل رتبه و تمام کسانی که مردمی تلاش برای کشف کردن آنچه ویدجت آبی هستند و کدام یک آنها نیاز دارند،  اما مگر اینکه شما در آن هستید آمازون ، وقتی واقعاً به دنبال تبدیل هستند ، شما در آن مکان نخواهید بود.

نکته منفی این است که رقابت شدید است ، قیمت گذاری و سایر جزئیات به راحتی در مقایسه با محصولات رقابتی مقایسه می شوند و هزینه فروش در آنجا گاهی اوقات بسیار پرهزینه است.

اگر محصول منحصر به فردی نداشته باشید ، ورود زودهنگام ممکن است دشوار باشد زیرا فروش و بررسی برای رتبه بندی مهم است. به همین دلیل ، شرکت های با سابقه و دارای محصولات و اعتبار خوب می توانند جایگاه های خود را به خوبی حفظ کنند.

همچنین گزینه های CPC برای تبلیغ محصول وجود دارد. ممکن است گران باشد ، اما شما همچنین در پایان چرخه جستجو می کنید ، بنابراین چه موتوری نیست؟

در حال حاضر خیلی زود است که بگوییم الکسا چگونه بر جستجو و فروش تأثیر می گذارد اما این یک منطقه برای تماشاست. برای اینکه خود را برای سناریوی احتمالی که آمازون برنده است (یا حداقل در مسابقه دستیار شخصی خوب عمل می کند) آماده کنید ، مقاله سوم زیر بیشتر به آن می پردازد.

نکات بهینه سازی

چند مقاله ارزشمند در زمینه بازاریابی در آمازون را می توانید در اینجا پیدا کنید:

  • چگونه می توان در Amazon SEO جستجو کرد
  • نحوه رتبه بندی محصولات در آمازون
  • راهنمای کامل آمازون Alexa Alexa SEO

4. فیس بوک

فیس بوک

در سال 2006 ، فیس بوک (همانطور که می دانیم) متولد شد. از سال 2004 تا آن زمان ، فقط توسط دانشجویان قابل دسترسی بود و در سال 2006 ، به جهانیان باز شد.

وقتی به موتورهای جستجو فکر می کنیم این یک کار طبیعی نیست ، با این حال ، سال گذشته از 2 میلیارد جستجو در روز پیشی گرفت و آن را بالاتر از Bing قرار داد.

با بیش از  1.5 میلیارد بازدید کننده در ماه ، فیس بوک به کسب و کارها و تبلیغ دهندگان دسترسی باورنکردنی به بازار می دهد و معمولاً جایی است که مردم در آن مشغول کار نیستند (شرکت فعلی بدیهی است از این امر مستثنی است) ، بدین معنی که ممکن است برای پیگیری وضعیت بهتری داشته باشند اگر مورد علاقه شما باشد ، بینی آنها را بگیرید و با پیشنهاد خود پیگیری کنید.

جوانب مثبت منفی

احتمالاً نحوه اجرای این داستان کاملاً واضح شده است ، بزرگترین طرفدار پایگاه کاربران است اما تقریباً در همه سیستم عامل ها صدق می کند. با این پایگاه کاربر بزرگترین "معامله" - قیمت است.

بسته به جمعیت مورد نظر شما ، قیمت ممکن است برای هر کلیک تا چندین دلار انجام دهد و این امر ارزان تر از Google AdWords است اما همچنان گران است. برخی می توانند استدلال کنند که ترافیک آنچنان هدفمند نیست.

یکی دیگر از موارد مثبت و موافق: در حالی که ترافیک از طریق سیستم جستجوی AdWords حول محور پرسشهای جستجو (حداقل در Google) وام داده می شود که مربوط به ذاتی است ، بسیاری از تبلیغات فیس بوک به عناوین شغلی ، مکانها ، علایق و سایر اطلاعات جمعیتی مربوط می شود. شما تمایل دارید که به دلیل مرتبط بودن کمی از دست دهید ، با این حال ، این یک رسانه عالی برای قرار گرفتن در مقابل افراد است که آنها به دنبال شما نیستند.

آیا می خواهید یک محصول جدید به بازار عرضه کنید؟ کتاب الکترونیکی جدید خود را در مقابل گروهی از متخصصان سئو که ممکن است در جستجوی "seo ebook" نیستند ، دریافت کنید؟ فیس بوک انعطاف پذیری زیادی در این زمینه ایجاد می کند.

در حالی که میزان دسترسی آلی آنها در چند سال گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، فیس بوک همچنین می تواند منبع خوبی از ترافیک بدون حقوق باشد. این شامل اطمینان از وفاداری به مارک تجاری و تولید مداوم محتوای خوب است زیرا تعامل مداوم کلید رتبه بندی ارگانیک است.

نکات بهینه سازی

چند مورد ارزشمند در زمینه بازاریابی در فیس بوک را می توانید در اینجا پیدا کنید

  • 10 هک بهینه سازی تبلیغات فیس بوک برای موفقیت گسترده
  • 6 نکته برای بهینه سازی صفحه فیس بوک شما
  • 7 تغییر توسط فیس بوک که آن را به یک پخش کننده جستجوی محلی واقعی تبدیل می کند

5. Microsoft Bing

مایکروسافت بینگ چیست

بینگ به عنوان پاسخ مایکروسافت به گوگل در سال 2009 جایگزین MSN Search شد. با راه اندازی تنها 8.4 درصد از سهم بازار جستجو ، آنها به سرعت از 10 درصد عبور کردند و در معاملات بعدی همان سال برای قدرت جستجوی یاهو ،  به 28.1 درصد رسید . در سال 2016 ، آنها AOL را به سایتهایی که نتایج جستجو برای آنها فراهم می کنند اضافه کردند.

این اضافات آنها را به یک رقیب واقعی تبدیل کرده و آخرین اطلاعات مایکروسافت نشان می دهد که اکنون 33 درصد از جستجوهای ایالات متحده را تأمین می کنند .

اخیراً Bing در فضای تبلیغاتی در تلاش برای جلب نظر با Google ، بازی های زیادی انجام داده است و تعدادی ویژگی به Bing Ads اضافه کرده است - از بهبود قابلیت وارد کردن AdWords تا تغییرات مطابقت کلمات کلیدی و همچنین گزارش پیشرفت برای ارائه سیستم های آنها از استاندارد برخوردار است و به مدیرانی که از قبل با AdWords آشنا هستند کمک می کند تا در سیستم خود کار کنند.

در اکتبر سال 2020 ، بینگ به طور رسمی با نام Microsoft Bing تغییر نام یافت .

جوانب مثبت منفی

اگرچه Microsoft Bing سهم بازار گوگل را ندارد ، اما در بسیاری از بازارها از جمله ایالات متحده و انگلیس قابل احترام است

از لحاظ ارگانیک الگوریتم های آنها به اندازه Google پیچیده نیستند ، و درک ، پیش بینی و بهینه سازی آنها را آسان تر می کند. گرچه این حالت نامعین نخواهد بود ، اما احتمالاً برای دو سال آینده این واقعیت خواهد بود.

به دلیل ترافیک کم ، طرفداران SEO کمتری برای کسب 10 موقعیت برتر و مطالعه الگوریتم های ارائه دهنده ROI مناسب برای افرادی که این کار را انجام می دهند ، کمتر است.

در سمت تبلیغات ، سیستم های پیچیده تری برای کار وجود دارد ، با این حال ، Bing به وضوح به سرعت در حال پیشرفت است. به دلیل حجم کم و سهولت راه اندازی از طریق کمپین های AdWords موجود ، میزان کمتری از بازدیدکنندگان را می توان با CPC کمتری جبران کرد.

توجه: این بدان معنی نیست که به سادگی کمپین های AdWords خود را در Bing کپی کنید و کار را با آن انجام دهید. هر موتور برای CPC و مشخصات جمعیتی خود باید به صورت جداگانه مدیریت شود (در نتیجه نرخ تبدیل متفاوت است و غیره). با این حال ، کمپین های کپی کردن می توانند روند نصب را بسیار سریع کنند.

نکات بهینه سازی

چند مقاله ارزشمند در مورد بازاریابی در Bing را می توانید در اینجا پیدا کنید:

  • 5 روش SEO برای Bing با SEO Google متفاوت است
  • 7 نکته برای بهینه سازی کمپین خرید بینگ
  • استراتژی PPC برای مشاغل کوچک

6. بایدو

بایدو چیست

بایدو در سال 2000 تأسیس شد و با بیش از 82 درصد سهم بازار در گوگل موتور جستجوگر غالب است که گوگل با 0.61 درصد و بینگ با 0.37 درصد سهم دارد.

آنها در حال انجام سرمایه گذاری های کلان در زمینه هوش مصنوعی  و ساختاری هستند که بسیاری از افراد دیگر باید از آن پیروی کنند یا حداقل در مورد تصمیم گیری در مورد اینکه کدام شرکت ها (مانند NVIDIA) مزایای پولی و رقابتی دارند ، مجادله کنند.

در خارج از چین ، بایدو نفوذ کمی دارد. در داخل کشور ، بایدو روزانه 3.3 میلیارد جستجو را انجام می دهد.

جوانب مثبت منفی

نکته منفی بایدو این است که فقط به یک بازار دسترسی پیدا می کند. نکته مثبت این است که بازاری که به آن دسترسی دارد بسیار زیاد است.

با این اوصاف ، درک این نکته مهم است که دسترسی به بازار چین مانند دسترسی به سایر موارد نیست (مانند نفرین سئو بین المللی). تصاویر ، اصطلاحات و آداب و رسوم کاملاً متفاوت است و Google Translate به شما در جلب هیچ مشتری کمک نخواهد کرد.

برای دسترسی به بازار چین از طریق بایدو ، شما به کسی نیاز دارید که به زبان صحبت کند و از فرهنگ برای بازاریابی استفاده کند (نه فقط "کسی در تیم من که دو سال ماندارین را در دبیرستان گذرانده است").

به طور کلی ، الگوریتم های ارگانیک ساده تر از گوگل هستند و سیستم های پولی آنها با راه اندازی آسان تر می شوند اما اگر در خارج از چین اقامت داشته باشید ، این تنظیم دشوارتر است.

نکات بهینه سازی

چند مقاله ارزشمند در مورد بازاریابی در Baidu را می توان در:

  • چهار ویژگی منحصر به فرد در Baidu Paid Search Management وجود دارد
  • Baidu PPC در مقابل Google AdWords: 8 تفاوت اساسی
  • مقدمه ای بر سئو بین المللی

7. یاندکس

Yandex چیست

ریشه یاندکس در پروژه ای است که توسط دو توسعه دهنده روسی برای کمک به طبقه بندی حق ثبت اختراعات تحت شرکت Arkadia آغاز شده است.

اصطلاح Yandex در سال 1993 با عنوان " Y et A nother i NDEX er" پذیرفته شد دامنه Yandex.ru در سال 1997 راه اندازی شد.

در سال 2011 ، آنها با بورس سهام 1.3 میلیارد دلار در بورس اوراق بهادار نیویورک وارد بورس شدند و آن را به دومین بزرگترین در آن زمان تبدیل کردند (درست بعد از گوگل). در حال حاضر یاندکس بیش از نیمی از جستجوها را در روسیه انجام می دهد.

جوانب مثبت منفی

مانند اکثر موتورهای کوچکتر (حداقل در مقایسه با گوگل) ، ترافیک کمتری در Yandex وجود دارد اما رقابت هم از نظر ارگانیک و هم از نظر پرداخت هزینه کمتر است. الگوریتم های مورد استفاده توسط Yandex پیچیده تر از گوگل نیستند و بنابراین ارزیابی و بهینه سازی آنها آسان تر است.

اکنون خبر بد: گرچه الگوریتم های Yandex پیچیده تر از Google نیستند ، اما عناصری دارند که کار را برای خارجی ها دشوار می کند - از جمله وزن بالاتر برای موقعیت جغرافیایی.

سیستم پولی بدیهی است که از این نظر انعطاف پذیرتر است و در مقایسه با گوگل ، فیس بوک و بینگ تمایل دارد که برای هر کلیک ارزان تر باشد. به عنوان مثال ، رتبه بندی شماره 1 برای "کازینو" برای هر کلیک در ایالات متحده بیش از 55 دلار و در Yandex فقط 0.80 دلار هزینه دارد. البته ، این یک کلمه انگلیسی است اما حتی "казино" روسی فقط 1.02 دلار

نکات بهینه سازی

چند مقاله ارزشمند در مورد بازاریابی در Yandex را می توانید در اینجا پیدا کنید:

  • 9 بزرگترین تفاوت بین Yandex و Google SEO
  • بهینه سازی سایت خود برای Yandex
  • دوره های آنلاین PPC یاندکس
  •  
وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 299 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 2:50

مهم ترین بخش سئو سایت کدام است؟

امروزه دیگر کسی نیست که اسم سئو به گوشش نخورده باشد. اگر صاحب یک کسب و کار انلاین باشید و بخواهید از این راه کسب درآمد کنید چاره ای ندارید مگر اینکه از روش های بهینه سازی سایت کمک بگیرید. در واقع ما با تکنیک های سئو سایت به ربات های گوگل و دیگر موتورهای جستجو می فهمانیم که موضوع سایت ما درباره چیست و چه محصولات یا خدماتی ارائه می دهیم. در این صورت هر وقت کاربر کلمات کلیدی هدف ما را جستجو کرد لینک سایت ما برای او نمایش داده می شود.

سئو سایت به 3 بخش کلی تقسیم می شود:

  1. سئو داخلی (on-page)

  2. سئو تکنیکال (technical)

  3. سئو خارجی  (off-page)

با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا درباره انواع مختلف سئو صحبت کنیم.

سئو سایت

سئو داخلی (on-page)

بهینه سازی داخلی سایت یعنی هر اقدامی که ما داخل سایت برای کسب رتبه بهتر و افزایش ترافیک  انجام می دهیم. الگوریتم ها و ساختار گوگل در این یک دهه تغییرات اساسی و بزرگی کرده و همین تغییرات اهمیت محتوای با کیفیت و سئو داخلی را افزایش داده است به طوری که اگر وب سایت یا وبلاگ شما از نظر داخلی سئو نشده باشد هرچقدر هم که خارج از سایت مشغول بهینه سازی باشید، باز هم نتیجه مطلوبتان را نمی گیرید. 

چه اقداماتی در سئو داخلی انجام می گیرد؟

تولید محتوای با کیفیت

می توان گفت مهم ترین کاری که در سئو on-page انجام می گیرد تولید محتوای با کیفیت برای صفحات لندینگ و مقاله هاست. این محتوا باید آنقدر قوی و جالب باشد که خواننده را در سایت شما نگه دارد. این محتوا می تواند مقاله، پادکست، عکس یا ویدیو باشد.

 برای تولید محتوای عالی و با کیفیت در مرحله اول باید کلمات کلیدی هدف خود را بشناسید و مطابق با آنها به نیاز کاربران پاسخ دهید. هر کاربری به دلیل خاصی کلمه یا عبارتی را جستجو می کند. اگر بتوانید هدف و نیت کاربر را حدس بزنید، می توانید دقیقا همان محتوایی را بنویسید که کاربر به دنبال آن است. هرچقدر تعداد افرادی که از سایت شما دیدن کنند و مدت زمان بیشتری را در سایت بگذرانند، گوگل متوجه می شود که محتوای سایت شما برای بازدید کننده جالب و مفید بوده، به همین خاطر رتبه سایت را بالاتر می برد.

 

فاکتورهای سئو داخلی

هدینگ های متنوع بگذارید

هدینگ ها یا سر تیترها بخش های مختلف متن را از هم متمایز می کنند و می توان گفت به مخاطب مهلت استراحت می دهند. تصور کنید که یک متن بدون هیچ تیتری داشته باشید، مسلما بدون هیچ معطلی دکمه یک را میزنید و از آن سایت خارج می شوید. تگ های هدر از H1 تا H6 هستند که تگ H1 از همه بزرگتر و مهمتر است که به تایتل هم مشهور است. پس از آن تگ H2 و سپس به همین منوال ادامه پیدا می کند. 

دقت داشته باشید که هر متن فقط و فقط یک تگ H1 دارد اما هر تعداد تگ H2 و تگ های دیگر می تواند داشته باشد.

 

استفاده از تگ های هدر نه تنها باعث جلب توجه کاربر می شود بلکه محتوای شما برای ربات های خزنده گوگل هم بهینه می شود. فراموش نکنید هرچقدر که ربات ها بیشتر محتوای شما را درک کنند، احتمال کسب رتبه بهتر هم بیشتر می شود.

لینک سازی داخلی

سعی کنید از هر صفحه سایت با انکر تکست های مناسب به صفحات دیگر وب سایتتان لینک بدهید. این مورد باعث می شود که کاربر مقالات مشابه و مرتبط را بخواند و هم اینکه مدت زمانی که بازدید کننده در سایت است افزایش پیدا کند که این مسئله یک پوینت مثبت برای گوگل است. علاوه بر آن موتور جستجو از طریق این لینک ها وارد صفحات مختلف سایت می شود و با لینک سازی های داخلی می توان بقیه صفحات را به رتبه بالاتری رساند.

 

یکی از موثرترین روش ها برای شناختن یک صفحه جدید توسط گوگل، این است که لینک آن صفحه را در صفحه ای که نرخ کلیک بیشتری دارد می گذاریم تا توجه بیشتری به آن بشود.

استفاده از محتواهای بصری مانند عکس، ویدیو و گیف

عکس و ویدیو همیشه برای کاربران جذابیت بیشتری داشته اند. تیم سئو وب وان به شما پیشنهاد می کند. حتما از عکس های اورجینال و مرتبط با متن استفاده کنید تا هم به کاربر تنوع دهید و هم محتوایتان در بخش عکس ها (IMAGES) و ویدیوهای گوگل نمایش داده شود. سایت های بسیار کمی پادکست و ویدیو میگذارند، به همین خاطر اگر شما از این جنس محتواها در سایت خود قرار دهید به احتمال زیاد خیلی زود مورد توجه گوگل قرار می گیرد.

 

بهینه سازی داخلی سایت

اصلاح لینک های شکسته

هیچ لینکی در سایت نباید خراب باشد، به عبارت بهتر اگر روی لینکی کلیک کردیم و صفحه مورد نظر را نیاورد یا به ارور 404 خورد یعنی مشکل دارد و وقتی ربات های گوگل به این صفحات برخورد کنند، یک پوینت منفی برای وب سایت شما در نظر می گیرند. این صفحات باید به صفحه مرتبط دیگر ریدایرکت 301 شود.

اصلاح URLها

URL درواقع آدرس یک صفحه است. بهترین URL برای یک صفحه آدرسی است که کلمه کلیدی آن صفحه در آن باشد. مثلا اگر شما محتوایی درباره سئو سایت نوشتید بهتر است خود واژه سئو سایت را در آدرس صفحه به کار ببرید. در مورد اینکه URL فارسی باشد یا انگلیسی نظرات متفاوتی ارائه می شود. تیم وب وان به شما پیشنهاد می کند که URL ها را انگلیسی کنید تا در سئو نیز تاثیر خوبی داشته باشد و کراولرها موضوع صفحه را بفهمند اما توصیه اکید ما این است هرگز از فینگیلیش استفاده نکنید.

 

سئو تکنیکال چیست؟

موارد فنی که باید قبل از شروع فعالیت رسمی وب سایت رعایت شوند، مانند سرعت، امنیت، طراحی ریسپانسیو، داده های ساختار یافته و غیره. اگر سایتی از نظر فنی یا تکنیکال مشکل داشته باشد بعدها در سئو سایت تاثیر منفی می گذارد. بعضی از افراد فکر می کنند این بخش از سئو سایت چندان مهم نیست اما در ادامه این مقاله خواهید دید که سئو تکنیکال تاثیر عمیقی روی رتبه گرفتن تاثیر می گذارد.

مواردی  که در سئو تکنیکال باید رعایت شوند

موارد فنی که باید قبل از شروع فعالیت رسمی وب سایت رعایت شوند، مانند سرعت، امنیت، طراحی ریسپانسیو، داده های ساختار یافنته و غیره. اگر سایتی از نظر فنی یا تکنیکال مشکل داشته باشد بعدها در سئو سایت تاثیر منفی می گذارد. بعضی از افراد فکر می کنند این بخش از سئو سایت چندان مهم نیست اما در ادامه این مقاله خواهید دید که سئو تکنیکال تاثیر عمیقی روی رتبه گرفتن تاثیر می گذارد.

technical seo

سرعت سایت

اگر بگوییم سرعت سایت یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در سئو سایت است دروغ نگفته ایم. سرعت لود شدن صفحه یکی از محسوس ترین مواردی است که کاربر به خوبی آن را حس می کند و اگر لود شدن صفحه مدت زیادی طول بکشد کاربر پشیمان شده و سایت را ترک می کند و این عامل، نرخ پرش سایت شما را بالا می برد. 

 

روش ها و ابزارهای زیادی هستند که می توانید با کمک آنها سرعت وب سایتتان را افزایش دهید مثلا حجم عکس ها و ویدیوها را تا حد امکان کم کنید. حجم هر عکس باید کمتر از 100 کیلوبایت باشد. سایت TINYPNG.com به صورت رایگان حجم عکس ها را بدون دست بردن در کیفیتشان کم می کند. ابزارهایی مانند google page speed و GTmetrix هم ابزارهای بسیار مفید و کاربردی در این زمینه هستند.

داده های ساختار یافته

داده های ساختار یافته محتوای شما را به کدهایی تبدیل می کنند که برای موتورهای جستجو بسیار راحت تر قایل فهم باشند. به عبارت دیگر داده های ساختار یافته محتوای سایت را به زبان ربات های موتور جستجو تغییر می دهند. این زبان و لغت نامه در موتورهای جستجوی بزرگ مانند گوگل schema.org نام دارد. ربات ها این کدها را می خوانند و طوری در صفحه نتایج نشان می دهند که محتوا بسیار غنی و جذاب به نظر بیاید. به عنوان مثال بخش FAQ که سوالات متداول یک صفحه را نشان میدهد نمونه ای از کدهای اسکیما هستند. 

 

امنیت سایت

امنیت سایت

یکی از چالش های وب مستران امنیت سایت است. وب سایت شما ممکن است در طول روز بارها مورد حمله DOS و هکرها قرار بگیرد. وبمستران در برابر اطلاعات کاربران مانند نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره حساب آنها مسئول هستند. برای اینکه میزان این حملات را به حداقل برسانید و اعتماد کاربران سایت را به خودتان جلب کنید اولین کاری که باید انجام دهید تغییر HTTP به پروتکل HTTPS است. با تهی و فعالسازی گواهی SSL می توانید این پروتکل را برای سایت خود فعال کنید. پروتکل HTTPS نه تنها حملات هکرها را خنثی می کند بلکه در مواردی باعث افزایش سرعت وب سایت نیز افزایش میابد.

ایندکس شدن صفحات

   شرط اصلی برای رتبه گرفتن در موتور جستجو این است که اول آن صفحه توسط کراولرها ایندکس شود. توجه داشته باشید که ایندکس شدن با دیده شدن توسط گوگل فرق می کند. وقتی ربات های خزنده یک صفحه جدید را در وب سایت ببینند آن را در پایگاه داده خود ذخیره میکنند (دیده شدن)، اما اگر ربات های کراولرها این محتوا را به اندازه کافی خوب بدانند و در نتایج نشان بدهند یعنی آن صفحه ایندکس شده است. 

ایندکس شدن هر صفحه توسط گوگل می تواند مدت زمان خاصی طول بکشد. اگر صفحه ای بعد از مدت زیادی ایندکس نشد شما می توانید به صورت دستی از ابزار گوگل سرچ کنسول بخواهید تا صفحه را ایندکس کند. می توانید در این ابزار یک INDEX REQUEST ارسال کنید.

طراحی ریسپانسیو

ریسپانسیو و mobile friendly بودن

امروزه بیشتر حجم جستجوهایی که انجام می شود توسط موبایل و تبلت است. اگر سایتی قابلیت نمایش نسخه موبایل را نداشته باشد قطها میزان ترافیک و بازدید کنندگانش افت شدیدی می کند. شاید تا به حال با موبایل به سایت هایی وارد شده باشید و مجبور شده اید که برای دیدن کل صفحه مدام اسکرول افقی را لمس کنید. این اتفاق یعنی این نسخه سایت مختص دسکتاپ طراحی شده و مناسب موبایل نیست. علاوه بر این ممکن است فونت کلمات و اندازه آنها در موبایل با دسکتاپ متفاوت است. 

برای اینکه از بروز این مشکل جلوگیری کنید در همان ابتدای کار باید نسخه ریسپانسیو سایت را فعال کنید. طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا یعنی سایت هم در دسکتاپ و هم در موبایل به یک شکل نمایش داده شود و هیچ تغییری در سایز و عناصر صفحه ایجاد نشود. 

المان های سئو خارجی (off-page)

سئو خارجی همان طور که از نامش مشخص است یعنی هر اقدامی که خارج از سایت به منظور بهبود رتبه سایت انجام می دهیم. اگر بخواهیم سئو خارجی را در یک کلمه خلاصه کنیم به آن “بک لینک” می گوییم. بک لینک یعنی کسی در خارج از سایت شما درباره وب سایت شما صحبت کند و در آخر اگر دلش خواست لینک سایت شما را قرار دهد. با این که الگوریتم های گوگل تغییر بسیار زیادی کرده اند اما هنوز هم بک لینک اهمیت زیادی در سئو سایت دارد. این بک لینک در هر محیطی می تواند باشد.

off-page seo

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ یعنی یک محتوا که در ظاهر برای بالا بردن اطلاعات و آگاهی و در جهت رضایت کاربر نوشته می شود اما در اصل تبلیغ یک شرکت و سایت خاصی را می کند. این محتوا در سایت های خبرگزاری یا سایت های دیگر که اعتبار دامنه و صفحه شان زیاد است منتشر خواهد شد و کاملا مشخص است که بابت این انتشار شما باید پول زیادی پرداخت کنید. در هر رپورتاژ بین 3 تا 5 بک لینک می توان قرار داد. رپورتاژ اگر به طرز درست و اصولی نوشته شود و در سایت مناسبی هم منتشر شود تاثیر فوق العاده ای می تواند در رتبه و جایگاه سایت داشته باشد، به همین دلیل می توان گفت رپورتاژ بهترین و سریع ترین روش سئو خارجی است.  

توجه داشته باشید که  رپورتاژ به همان اندازه که می تواند تاثیر خوبی داشته باشد، می تواند باعث افت سایت هم بشود. گوگل با پرداخت پول برای کسب بک لینک صد در صد مخالف است و اگر بفهمد که در این رپورتاژها پولی پرداخت شده آن را جزء تکنیک های سئو کلاه سیاه به حساب می آورد و حتی ممکن است سایت خاطی را جریمه هم کند. به همین دلیل رپورتاژ طوری نوشته می شود که نه کاربران و نه ربات ها متوجه تبلیغی بودن آن شوند.

فروم و بوکمارک 

سایت های داخلی و خارجی زیادی هستند که شما می توانید در آنها متنی را منتشر کنید و در کنارش به سایت خود لینک بدهید. این سایت ها مخاطبان زیادی دارند و معمولا محتواها سریع ایندکس می شوند.

بک لینک

بک لینک انواع مختلفی دارد مثلا پروفایل بک لینک، کامنت بک لینک، سوشیال بک لینک و غیره. بعضی از وب سایت ها در هنگام ثبت نام یک قسمتی به نام وب سایت دارند که می توانید url سایتتان را در آن قرار دهید. این لینک معمولا در قسمت پروفایل کاربری شما نمایش داده خواهد شد به همین خاطر به آن پروفایل بک لینک می گویند.

تعدادی از سایت ها هستند که اجازه لینک دهی در کامنت هم میگذارند، به این نوع بک لینک، کامنت بک لینک می گویند.

اگر در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، پینترست، یوتیوب، لینکدین و غیره لینک بگذارید یعنی سایت شما یک سوشیال بک لینک از یک صفحه اجتماعی پر طرفدار دارد.

 

سئو خارجی

بلاگدهی

یکی از موثرترین روش ها در سئو خارجی، منتشر کردن محتوا در وبلاگ و لینک دهی است. وبلاگ های ایرانی و خارجی بسیار زیادی وجود دارد که شما پس از عضویت می توانید محتواهای با کیفیت در آنها منتشر کنید و در صورت لزوم به وب سایت خود لینک بدهید. 

 

حرف آخر

سئو سایت از 3 بخش سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی تشکیل می شود. هر سه بخش سئو برای موفقیت یک پروژه حیاتی هستند. پس نمی توان گفت کدام بخش سئو از بخش های دیگر مهم تر است. هر سه بخش سئو سایت باید باهم پیش بروند تا یک پروژه به موفقیت برسد.

 سئو علم بسیار پیچیده و حساسی است که هر کسی از عهده آن برنمی آید. اگر می خواهید از سایت خود کسب درآمد کنید، به یک شرکت سئو و متخصصان مجرب سئو نیاز خواهید داشت. وب وان یکی از بهترین سایت های سئو سایت در ایران می باشد که در سایت های مختلف نتایج بسیار درخشانی گرفته است. برای ارتباط با شرکت وب وان می توانید به سایت https://webone.co/ مراجعه کنید.

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو داخلی,سئو تکنیکال,سئو خارجی, سئو سایت, ,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 328 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 16:27

راهنمای جامع آنالیز رقبا

 آنالیز رقبا یک استراتژی بازاریابی و سئو است که شما محصولات، فروش و استراتژی های رقبای خود را بررسی می کنید. این شیوه به شما می آموزد که چطور از رقبایتان پیشی بگیرید. 

بعد از تحلیل وضعیت فعلی سایت، رقبای سایت مد نظر شناسایی شده و نقاط ضعف و قوت این سایت ها برای رقابت هر چه بهتر و پیشی گرفتن از آن ها شناسایی می شود.

مزایای آنالیز رقبا

هر برند و کسب و کاری می تواند از آنالیز رقبا بهره زیادی ببرد. این مزایا عبارتند از:

  • باگ ها و اشکالات کسب و کار را می فهمید

  • محصولات و خدمات جدید ارائه می دهید.

  • روش های بازار را کشف می کنید

  • بازاریابی و فروش موثرتری خواهید داشت.

competitive analysis

 

آنالیز رقبا چگونه انجام می شود؟

  1. شناسایی رقبا

  2. شناسایی محصولاتی که رقبا می فروشند

  3. تحقیق درباره تاکتیک ها و نتایج فروش رقبا

  4. نگاه به قیمت گذاری و تخفیفات و هدایایی که رقبا ارائه می دهند

  5. اطمینان حاصل کردن از پرداخت هزینه های حمل و نقل

  6. تحلیل بازاریابی محصولات رقبا

  7. توجه به استراتژی محتوایی رقیبان

  8. توجه به فناوری که رقیبان استفاده می کنند.

  9. آنالیز سطح مشارکت در محتواهای رقبا

  10. توجه به حضور و استراتژی های آنها در صفحات اجتماعی

  11. اجرای تحلیل swot برای یادگیری نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت های رقبا

 

1.رقبایتان را بشناسید

 

ابتدا باید بدانید که واقعاً با چه کسانی رقابت می کنید تا بتوانید داده ها را به طور دقیق مقایسه کنید. چیزی که در شغلی مشابه تجارت  و کسب و کار شما کار می کند ممکن است برای برند شما مفید نباشد.

پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ رقبای خود را به دو دسته مستقیم و غیرمستقیم تقسیم کنید.

رقبای مستقیم ، مشاغلی هستند که محصول یا خدماتی را ارائه می دهند که می توانند به عنوان یک جایگزین مشابه برای شما باشد در همان منطقه جغرافیایی شما فعالیت می کنند. از طرف دیگر ، یک رقیب غیرمستقیم ، رقیبی است که محصولی را ارائه می دهد که با محصول سایت شما یکسان نیست اما می تواند همان نیاز مشتری را برآورده کند یا همان مشکل را حل کند. به نظر می رسد که تعریف این دو رقیب روی کاغذ آسان است اما این دو اصطلاح در علم mis بررسی می شوند.

در زمان مقایسه نام تجاری خود ، فقط باید بر روی رقبای مستقیم خود تمرکز کنید. این چیزی است که بسیاری از برندها اشتباه می گیرند. بیایید از یک مثال استفاده کنیم: Stitch Fix و Fabletics هر دو سرویس های مشترک هستند که ماهانه لباس می فروشند و به مخاطبان هدف مشابهی خدمت می کنند، اما با نگاهی عمیق تر، می بینیم که محصول واقعی (لباس در این مورد) در واقع یکسان نیستند. یکی از مارک ها بر روی لباس های شیک روزمره تمرکز دارد در حالی که برند دیگر فقط لباس تمرین محور است.

بله ، این مارک ها همان نیاز را برای خانم ها برآورده می کنند (داشتن لباس های مرسوم ، مد روز درست درب منزل خود تحویل داده می شوند) ، اما این کار را با انواع کاملاً متفاوت لباس انجام می دهند و آنها را به رقبای غیر مستقیم تبدیل می کند.

این بدان معناست که تیم کیت هادسون در Fabletics نمی خواهند وقت خود را صرف مطالعه دقیق Stitch Fix کنند زیرا مخاطبان آنها احتمالاً بسیار متفاوت است. حتی اگر فقط کمی باشد ، این تنوع کوچک برای ایجاد تغییر کافی است.

اما حرف ما به این معنا نیست که شما باید رقبای غیرمستقیم خود را کاملاً از پنجره بیرون بیندازید. شما باید رقبای غیر مستقیم خود را نزدیک خود نگه دارید چون این برندها می توانند موقعیت ها را در هر زمان و مکانی تغییر بدهند و از منطقه رقیب عبور کنند.

 

جدول آنالیز رقبا

2. شناخت محصولاتی که رقبا پیشنهاد می دهند

در قلب هر بیزینسی محصول یا سرویسی است که باعث به وجود آمدن آن برند شده است. برای اینکه در آنالیز رقبا خط فروش محصولات و خدمات رقیبا را زیر نظر داشته باشید باید سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

  • آیا آنها ارائه دهندگان کم هزینه هستند یا پرهزینه؟

  • آیا رقبا عمده فروش هستند یا خرده فروش؟

  • سهم آنها در بازار چقدر است؟

  • خصوصیات و نیازهای مشتریان ایده آل آنها چیست؟

  • آیا آنها از استراتژی های مختلف قیمت گذاری برای خرید آنلاین در مقابل آجر و ملات استفاده می کنند؟

  • چگونه شرکت خود را از رقبای خود متمایز می کنند؟

  • آنها چگونه محصولات یا خدمات شرکت خود را توزیع می کنند؟

3. تحقیق درباره تکنیک ها و نتایج فروش رقیبان

آنالیز رقبا درباره فروش آنها بسیار خطرناک است. برای آنالیز فروش رقبا باید جواب سوالات زیر را پیدا کنید:

  • روند فروش چگونه است؟

  • آنها از چه کانال هایی می فروشند؟

  • آیا آنها مکان های مختلفی دارند و این چگونه به آنها امتیاز می دهد؟

  • آیا آنها در حال گسترش هستند؟ یا کوچک می شوند؟

  • آیا آنها برنامه های فروش مجدد شریک دارند؟

  • دلایل مشتریان آنها برای عدم خرید چیست؟ برای پایان دادن به رابطه آنها با شرکت؟

  • درآمد هر ساله آنها چقدر است؟ در کل حجم فروش چطور؟

  • آیا آنها مرتباً محصولات یا خدمات خود را تخفیف می دهند؟

  • چقدر یک فروشنده درگیر این روند است؟

این اطلاعات مفید به شما ایده می دهند که چقدر روند فروش رقابتی است و برای تهیه نسخه های فروش خود برای رقابت در مرحله خرید نهایی به چه اطلاعاتی نیاز دارید. برخی از این اطلاعات را می توانید با جستجوی CRM خود پیدا کنید و با آن مشتریانی تماس بگیرید که ذکر کرده اند رقیب شما هستند. شما باید بدانید چه عواملی باعث شده آنها محصول یا خدمات شما را نسبت به دیگران در آنجا انتخاب کنند.

4. نگاه به قیمت گذاری ها و تخفیفات و هدایای رقبا

چند عامل عمده وجود دارد که باعث می شود محصول شما به درستی قیمت گذاری نشود - و یکی از اصلی ترین آنها درک میزان رقبای شما برای یک محصول یا خدمات مشابه است.

اگر احساس می کنید محصول شما ویژگی های برتری از رقبا را ارائه می دهد ، ممکن است گران قیمت محصول یا خدمات خود را نسبت به استانداردهای صنعت در نظر بگیرید. با این حال ، اگر این کار را انجام دهید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که نمایندگان فروش شما توضیح می دهند که چرا محصول شما ارزش هزینه اضافی را دارد. 

متناوباً ، شاید احساس می کنید در صنعت شما برای محصولات ارزان قیمت شکاف وجود دارد. در این صورت ، ممکن است هدف شما این باشد که هزینه کمتری از رقبا دریافت کنید و از متقاضیانی که به دنبال شکستن قفل یک محصول با کیفیت نیستند ، استفاده کنید.

علاوه بر این ، به هر مزایای پیشنهادی رقبای خود و چگونگی مطابقت با آن امتیازات برای رقابت نگاهی بیندازید. به عنوان مثال ، شاید رقبا یک نسخه آزمایشی رایگان یک ماهه ارائه دهند. این هدیه ها می تواند باعث از دست دادن مشتری شما باشد ، بنابراین اگر برای برند شما منطقی به نظر می رسد ، در نظر بگیرید که کجا می توانید با این هدیه ها مطابقت داشته باشید - یا اگر هدیه ای از رقبا ارائه نمی دهید ، از هدیه های منحصر به فرد خود استفاده کنید. 

ابزار تحلیل رقبا

5. اطمینان حاصل کنید که می توانید از پس هزینه های حمل و نقل بربیاید.

امروزه ، حمل و نقل رایگان یک مزیت عمده است که می تواند مشتری ها را به یک برند مجذوب کند. اگر در صنعتی مشغول به کار هستید که حمل و نقل یکی از عوامل اصلی آن است - مانند تجارت الکترونیکی - می خواهید نگاهی به هزینه های حمل و نقل رقبا بیندازید و اطمینان حاصل کنید که (اگر بیش از آن نباشد) از پس این قیمت ها بر می آیید.

 

اگر بیشتر رقبای شما حمل و نقل رایگان ارائه می دهند ، می خواهید گزینه مربوط به شرکت خود را بررسی کنید. اگر حمل و نقل رایگان یک گزینه عملی برای مشاغل شما نیست ، در نظر بگیرید که چگونه ممکن است از راه های دیگر تمایز قائل شوید - از جمله تخفیف های تعطیلات، هدایا در رسانه های اجتماعی. بالاخره باید در آنالیز رقبا مزیتی در شرکت خود پیدا  کنید که دیگران ندارند.

6. آنالیز رقبا در زمینه بازاریابی محصولاتشان

آنالیز وب سایت رقبا سریع ترین راه آنالیز تلاش های بازاریابی آنهاست. موارد زیر در آنالیز رقبا در زمینه بازاریابی به درد شما می خورد:

  • آیا آنها وبلاگ دارند؟

  • آیا آنها تصاویر سفید یا کتابهای الکترونیکی ایجاد می کنند؟

  • آیا آنها فیلم یا وبینار ارسال می کنند؟

  • آیا پادکست دارند؟

  • آیا آنها از محتوای بصری ساکن مانند اینفوگرافی و کارتون استفاده می کنند؟

  • آیا آنها بخش سوالات متداول دارند؟

  • آیا مقاله های برجسته ای وجود دارد؟

  • آیا اطلاعیه مطبوعاتی می بینید؟

  • آیا آنها کیت رسانه ای دارند؟

  • مطالعات موردی چطور؟

  • آیا آنها راهنماهای خرید و برگه های داده را منتشر می کنند؟

  • چه کمپین های تبلیغاتی به صورت آنلاین و آفلاین در حال انجام هستند؟

7. استراتژی محتوایی رقبا را زیر نظر داشته باشید.

حالا باید به تعداد محتوای سایت نگاه کنید. آیا آنها هزاران پست بلاگ دارند یا فقط تعداد کمی است؟ آیا محتوای آنها کتاب الکترونیکی است؟ در مرحله بعد آنالیز رقبا باید به تعداد دفعاتی که این محتواها منتشر میشوند نگاه کنید. آیا آنها هر هفته چیز جدیدی منتشر می کنند یا ماهی یکبار؟ 

ممکن است شما به سایتی برخورد کنید که رقیب شما به طور مرتب مطلب منتشر می کند. این بستگی به موضوعاتی دارد که آنها در موردشان بحث می کنند.

سپس باید باید به بررسی کیفیت محتوای رقیبان توجه کنید چون اگر کیفیت مطالب آنها پایین باشد دیگر مهم نیست چند بار محتوا منتشر می کنند. کسی به این سایت اهمیتی نمی دهد. تعداد انگشت شماری از نمونه ها را برای بررسی انتخاب کنید تا به جای اینکه با تک تک رقبا کنار بیایید ، روند کار را کنترل کنید. نمونه ای که شما انتخاب کرده اید باید موضوعات مختلفی را پوشش دهد تا بتوانید تصویر نسبتا کاملی از کارهایی که رقبا انجام می دهند و با مخاطبانشان به اشتراک می گذارند داشته باشید.

 

آنالیز رقبا

8. فناوری که رقبا به آن تکیه زده اند را پیدا کنید

فهمیدن اینکه رقبای شما از چه نوع تکنولوژی استفاده می کنند می تواند در آنالیز رقبا و حرکت شرکت شما بسیار ضروری باشد. برای اینکه بفهمید رقبای شما از کدام نرم افزار استفاده می کند، آدرس URL شرکت را در Built With تایپ کنید. این یک ابزار موثر برای رونمایی از وب سایت رقبای شما در کنار افزونه های شخص ثالث از سیستم تجزیه و تحلیل هایی که از CRM گرفته شده است.

همچنین شما می توانید به لیست مشاغل رقبا نیز توجه کنید. در آنالیز رقبا باید ببینید شرکت رقیب برای مهندس یا توسعه دهنده وب چه شرایطی را ذکر کرده و افراد متقاضی باید با چه ابزارهایی کار کند. این مورد روشی خلاقانه برای دستیابی به اینتل در فناوری استفاده رقبا است.

9. نرخ مشارکت در محتوای رقیب را تحلیل کنید.

برای ارزیابی اینکه محتواهای رقیب چقدر برای خوانندگانش جذاب است، باید ببینید چطور مخاطبان هدف آنها به آنچه ارسال میکنند پاسخ می دهند. میانگین تعداد نظرات ، اشتراک ها و پسندیدن ها را در محتوای رقیب خود بررسی کنید و ببینید آیا:

  • اشتراک گذاری برخی موضوعات بهتر از بقیه است.

  • نظرات منفی ، مثبت یا ترکیبی است.

  • مردم بیشتر از بقیه در مورد موضوعات خاص توییت می کنند

  • پاسخ خوانندگان به به آپدیت های فیسبوک درباره برخی مطالب بهتر است.

  • فراموش نکنید که اگر رقیب شما مطالب خود را با استفاده از برچسب ها یا تگ ها طبقه بندی می کند و اگر دارای شبکه های اجتماعی است ، دکمه های اتصال به هر قسمت از مطالب را دنبال کرده و به اشتراک می گذارند. هر دوی اینها یک فعالیت درگیر خواهد بود.

10. به فعالیت و استراتژی های شبکه های اجتماعی و پلتفرم رقبا توجه داشته باشید.

آخرین موضوع در آنالیز رقبا، تحلیل حضور آنها در صفحات و شبکه های اجتماعی است. رقابت شما چگونه باعث ایجاد تعامل با برند آنها از طریق رسانه های اجتماعی می شود؟ آیا دکمه های اشتراک اجتماعی را با هر مقاله مشاهده می کنید؟ آیا رقیب شما در هدر، پاورقی یا جای دیگر به کانال های رسانه های اجتماعی خود لینک دارد؟ آیا اینها به وضوح قابل مشاهده است؟ آیا آنها با این دکمه ها CALL TO ACTION استفاده می کنند؟

اگر رقبای شما از یک شبکه اجتماعی استفاده می کنند که ممکن است در آن نباشید ، ارزش دارد بیشتر بدانید که این سیستم عامل چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند. برای تعیین اینکه آیا رسانه های اجتماعی ارزش وقت شما را دارند یا نه، نرخ تعامل رقیب خود را در آن سایت ها بررسی کنید. ابتدا به سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکدین، یوتیوب و پینترست مراجعه کنید تا رقابت خود را تحلیل کنید. حالا باید موارد زیر را درباره فعالیت رقبا یادداشت کنید:

  • تعداد طرفداران / دنبال کنندگان

  • تعدا پست هایی که می گذارند و مدت زمان دوام آنها

  • تعامل محتوایی (آیا کاربران نظر می گذارند یا پست های خود را به اشتراک می گذارند؟)

  • محتوای ویروسی (تعداد اشتراک ها، ریتوییت ها، رپین ها و غیره)

تحلیل swot

  1. آنالیز رقبا با کمک تحلیل swot

تحلیل swot نقاط ضعف، قدرت، تهدیدها و فرصت های رقبا را به شما نشان می دهد.. بعضی از سوالاتی که در این زمینه مطرح می شوند عبارتند از:

  • رقیب شما واقعاً در چه زمینه ای خوب کار می کند؟ (محصولات ، بازاریابی محتوا ، اجتماعی

رسانه و غیره)

  • رقیب شما در چه زمینه ای از شما برتر است؟

  • ضعیف ترین منطقه برای رقیب شما چیست؟

  • نام تجاری شما از کجا برتری نسبت به رقبا دارد؟

  • چه کاری را بهتر می توانند انجام دهند؟

  • در چه زمینه هایی این رقیب را تهدید می دانید؟

  • آیا فرصت هایی در بازار وجود دارد که رقیب شما شناسایی کرده باشد؟

 

جمع بندی

آنالیز رقبا یکی از اصول اساسی در سئو سایت و بازاریابی است. با روش های آنالیز رقبا که در این مقاله گفته شد میتوانید نقاط ضعف کسب و کارتان را بشناسید و نقاط قوت خود را نسبت به رقیبانتان پیدا کنید و با قدم های محکم تر به سمت هدف خود بروید. برای سئو سایت بهتر و آنالیز رقبا به سایت وب وان مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگآنالیز رقبا, روش های آنالیز رقبا, مزایای آنالیز رقبا,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 281 تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 22:12

چگونه می توان سایت وردپرس خود را بدون

 

بیش از 50 میلیون وبلاگ وجود دارد که از WordPress به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود (CMS) استفاده می کنند. این تعداد زیاد رقابت را تا حد زیادی در میان آن وبلاگ ها افزایش می دهد. بنابراین اگر وبلاگ وردپرس نیز دارید ، باید نحوه انتشار را استراتژیک کنید تا وبلاگ خود را از بین مردم متمایز کرده و بازدیدهای ارگانیک زیادی را جستجو کنید.

ترافیک جستجو (ترافیک جستجوی ارگانیک) ترافیکی است که از موتورهای جستجوی وب مانند Google ، Yahoo ، Bing و غیره به دست می آورید. ترافیک رایگان دارایی همه منابع ترافیکی شماست زیرا از بسیاری جهات برای شما مفید است.

در این پست وبلاگ ، من به شما می گویم که چگونه می توانید وبلاگ وردپرس خود را برای استفاده از SEO بدون استفاده از هیچ افزونه وردپرس بهبود ببخشید زیرا استفاده از چندین افزونه می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را کاهش دهد.

به روزرسانی: Webucator اخیراً با ما تماس گرفته تا از ما بپرسد که آیا ما علاقه مند به ایجاد یک آموزش ویدئویی برای مقاله "چگونه سایت وردپرس خود را بدون پلاگین های SEO بهبود دهیم؟" این ایده جرقه ما شد و به زودی ویدئویی ایجاد شد. شما می توانید فیلم توصیفی زیر را تماشا کنید یا اگر ترجیح می دهید بخوانید مقاله کامل را بخوانید :). به هر حال ، شما می توانید دوره آموزشی وردپرس آنها را بررسی کنید.

 

1. تعریف عنوان URL مورد انتظار URL تبلیغاتی وردپرس پیش بینی شده است

از زمان راه اندازی الگوریتم Google Panda ، داشتن محتوای تکراری در وبلاگ شما درخواست گوگل برای مجازات وبلاگ بوده است.

غالباً ، به منظور کپی نشدن مطالب از دیگران ؛ شما به دلیل مشکل داخلی وبلاگ خود با مشکلات محتوای تکراری روبرو هستید.

اولین نکته برای جلوگیری از تکرار مطالب ، پیشنهاد می کنم بررسی کنید آیا آدرس wordpress y URL را در وبلاگ خود به درستی پیکربندی کرده اید یا خیر .

اگر شما به درستی فرمت نشده است، شما ممکن است در نهایت گرفتن دو URL های مختلف برای وبلاگ خود www.example.com Y example.com . اگر هر یک از این URL ها را باز کنید ، همان صفحه در مرورگر باز می شود ، Google آنها را دو سایت مختلف می داند ، زیرا در دو URL مختلف باز می شوند.

 

اگر وبلاگ دارای این مسئله باشد ، آن را یک مسئله اصلی می نامند (جزئیات بیشتر را در Moz بخوانید). وقتی آدرس دامنه را با استفاده از www در نوار آدرس مرورگر تایپ می کنید ، وبلاگ با www باز می شود و اگر بدون www تایپ کنید بدون www باز می شود. این بدان معنی است که سایت به دو URL مختلف باز می شود.

اما اگر وبلاگ این مشکل را نداشته باشد ، اگر با www یا بدون www می نویسید ، همیشه با URL که در وبلاگ خود تنظیم کرده اید باز می شود.

به وبلاگ خود ، مجلس ، و سپس پیکربندی >> عمومی بروید.

پیکربندی عمومی

دیدن تصویر بالا ، جایی که من URL وبلاگ خود را در www.techtricksworld.com تنظیم کردم ، به این معنی است که همه چیز در اینجا عالی است.

اگر آن را خالی می دانید ، لطفاً بلافاصله آن را تنظیم کنید ، یا اگر یکی را با www و دیگری را بدون www پیدا کردید ، لطفاً این کار را انجام دهید تا از مسئله اساسی جلوگیری کنید و بنابراین مشکل محتوای تکراری را برطرف کنید.

2. URL های دوستانه SEO داشته باشید

اگر به دنبال موضوع SEO هستید ، ممکن است شنیده باشید که باید URL های دوستانه SEO در وبلاگ داشته باشید. وقتی نوبت به وردپرس می رسد ، به دست آوردن URL ها بسیار مرتب و تمیز که موتورهای جستجو آنها را دوست دارند بسیار ساده است.

برای انجام این کار ، به داشبورد وبلاگ خود بروید و سپس ویرایش >> پیوند دائمی را ویرایش کنید

تنظیمات پیوند ثابت

و ساختار پیوند ثابت را انتخاب کنید که بسیار خوانا و مناسب برای سئو باشد.

یک چیز را بخاطر بسپارید؛

من توصیه می کنم از /٪ عنوان شغل٪ / یا /٪ رده٪ /٪ پست نامه٪ / استفاده کنید زیرا جستجوی آن بسیار راحت تر از سایرین است. این ساختارها همچنین به شما امکان می دهند کلمه کلیدی خود را قرار دهید ، که پیش فرض نیست.اگر پیوند همیشگی وبلاگ خود را تنظیم نکنید ، به عنوان مثال default.com/؟P=123 نمایش داده می شود این نه دوستدار انسان است و نه دوستدار SEO.

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 291 تاريخ : شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 6:15

جستجوی صوتی

جستجوی صوتی

"خوب ، گوگل." این عبارت دو کلمه ای ممکن است نسل بعدی جستجوها را تعریف کند. براساس comscore ، 50 ٪ از کل جستجوها به صورت صوتی تا سال 2020 میلادی انجام می شود و اگر سایت شما برای جستجوی گفتاری بهینه نشده باشد ، زمان آن فرا رسیده است که استراتژی صوتی خود را پیاده سازی کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • به سوالات پاسخ دهید:

بسیاری از جستجوهای صوتی به صورت سوالات مطرح می شود ، بنابراین محتوایی ایجاد کنید که شامل س FAالات متداول رایج باشد و مستقیماً به آنها پاسخ دهید.

  • از زبان ساده تری استفاده کنید:

افراد هنگام نوشتن یک س tendال معمولاً "رسمیت بیشتری" دارند ، اما وقتی صحبت می کنند از لهجه مکالمه منظم استفاده می کنند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به زبانی قابل فهم نوشته شده است.

  • مطالب را به پاراگراف تقسیم کنید:

وقتی Google به راحتی می تواند محتوای شما را تجزیه و تحلیل کند زیرا به پاراگراف های جداگانه ای تقسیم شده است ، به احتمال زیاد سایت شما رتبه پیشرفته ای را برای شما به ارمغان می آورد و این محتوا همچنین می تواند به عنوان پاسخ به یک س audioال صوتی لحاظ شود.

 

تست های سئو

نمی توان برای SEO (استراتژی SEO ) و به دنبال آن یک شبه نتیجه گرفت ، معمولاً چندین تنظیم انجام می شود تا نتایج رضایت بخشی بدست آورید ، و دقیقاً به همین دلیل است که آزمون های Suy SEO ، و همچنین آزمایشاتی که در تعیین کارایی به خوبی اجرا شده اند نیز به شما کمک می کنند. و چه چیزی می تواند بهبود یابد ، بنابراین صرفه جویی در هزینه ای که احتمالاً بدون نتایج قابل توجهی هزینه می شد ، صرفه جویی می شود.

از جمله تست هایی که می توانید در آنجا شرکت کنید :

  • عنوان مقاله را تغییر دهید.
  • آزمون طول محتوا
  • نشانه گذاری طرح را اضافه کنید.
  • مقالات توضیحات متا را تغییر دهید

برای اجرای تست A / B و نگه داشتن اصلاحاتی که بهترین نتیجه را دارند می توانید از Google Optimize استفاده کنید همچنین می توانید به seotesteronline اعتماد کنید ، که یک بسته ابزار یکپارچه را فراهم می کند ، از جمله:

  • SEO Checker : این ابزار SEO ساختار صفحه ، محتوا و سرعت بارگذاری را تجزیه و تحلیل می کند و نکات مهمی را برای بالا بردن رتبه بندی محتوای صفحه و همچنین شناسایی خطاها و مواردی که برای اصلاح آنها باید دنبال شود ارائه می دهد.
وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگبازاریابی,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 274 تاريخ : دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 2:29

تعریف شبکه ها

 

شبکه های کامپیوتر مطمئن شوید شبکه کامپیوتری که از آن دو کامپیوتر یا گروه از دستگاه های متصل با یکدیگر توسط سیم یا کابل انتقال، و می تواند متصل به شبکه بی سیم نیز حتی مبادله داده و فایل های بین آنها، و از البته نیاز لخ می شود تا از کامپیوتر های شبکه ساخته شده ، آن را شامل تمام انواع دستگاههایی که می توانند به رایانه متصل شوند مانند چاپگرها ، تلفنها و دوربینهای نظارتی. [1]

شبکه ها بر اساس نحوه اتصال دستگاه هایشان به یکدیگر طبقه بندی می شوند ، بنابراین وقتی دستگاه های آن از طریق کابل به یکدیگر متصل می شوند شبکه سیمی (به انگلیسی: Wired) نامیده می شود و هنگامی که دستگاه های موجود در محدوده شبکه به صورت بی سیم به یکدیگر متصل می شوند یعنی بدون استفاده از شبکه بی سیم (به انگلیسی: Wireless) نامیده می شود. کابلهای متداول مانند کابلهای مسی پیچ خورده ، الیاف نوری و سایر کابلهای مورد استفاده در اتصال دستگاهها در دنیای شبکه . [2]

تقسیم شبکه ها

این شبکه ها باعث شده است که دنیا مانند یک دهکده کوچک به نظر برسد و تقریباً در همه جا مورد استفاده قرار گرفته است ، مانند بیمارستان ها ، کارخانه ها ، مدارس ، شرکت ها و دانشگاه ها ، و این شبکه ها با توجه به منطقه جغرافیایی که تحت پوشش آنها قرار دارند ، علاوه بر تعداد دستگاه هایی که در آنها وجود دارد ، در انواع و تقسیم بندی آنها متفاوت است ؛ هر شبکه کاربرد خاصی دارد و دامنه خاصی را پوشش می دهد.

شبکه ها به موارد زیر تقسیم شده اند : [3] شبکه های دوربرد (به انگلیسی: Wide Area Network): شبکه ای است که منطقه جغرافیایی بسیار بزرگی را در بر می گیرد و یکی از مهمترین نمونه های آن اینترنت جهانی است و این شبکه ها معمولاً کل کشورها یا کل قاره ها را تحت پوشش قرار می دهند و با تعداد زیاد دستگاه ها و طراحی پیچیده مشخص می شوند. شبکه خانگی کوچک یا محلی: ساده ترین نوع شبکه است و در هر خانه ای یافت می شود که شامل یک رایانه شخصی یا اداری متصل به اینترنت باشد.

شبکه محلی یا خانگی یک منطقه جغرافیایی کوچک را پوشش می دهد ، بنابراین می توان شبکه خانگی را به عنوان مثال یا شبکه یک شرکت واحد در نظر گرفت ، مشروط بر اینکه فقط به یک ساختمان محدود شود. شبکه کلانشهرها: شبکه ای است که کل شهر را در بر می گیرد و بزرگتر از شبکه خانگی یا محلی و کوچکتر از شبکه گسترده است ، یعنی یک راه حل متوسط ​​برای شبکه هایی است که منطقه جغرافیایی آنها از برد متوسط ​​است. شبکه منطقه شخصی: این شبکه شامل وسایل شخصی مانند رایانه و چاپگر در محدوده یک دفتر است و فقط توسط یک شخص استفاده می شود.

اشکال شبکه اشکال شبکه با توجه به کاربرد مورد نظر متفاوت است . برای هر نوع استفاده از نوع خاصی از شبکه که توابع و وظایف مورد نیاز شبکه را پوشش می دهد و اشکال طراحی شبکه از نظر قیمت ، تعداد دستگاه ها ، اثربخشی و عملکرد متفاوت است و اشکال شبکه ها عبارتند از: [4] ستاره (به انگلیسی: Star) : این شکل در واقع طرح خود را از نام خود گرفته است ، بنابراین شبکه به شکل یک ستاره طراحی شده است.

به طوری که هر دستگاهی در شبکه مستقیماً با دستگاه اصلی شبکه متصل می شود و این دستگاه اصلی مسئولیت شبکه و روش و مسیر انتقال داده بین دستگاه ها را بر عهده دارد ، اما عیب این فرم این است که اگر دستگاه اصلی متوقف شود یا دچار اختلال شود ، کل شبکه متوقف می شود.

شبکه (به انگلیسی: Mesh) : از نظر عملکرد ، سرعت و اثربخشی بهترین شکل شبکه است ، اما به دلیل زیاد بودن کابلهای استفاده شده در آن ، هزینه بالای آن مشخص می شود و در فرم شبکه ، هر دستگاه درون شبکه مستقیماً به همه دستگاههای دیگر متصل است.

Linear (به انگلیسی: Bus) : قدیمی ترین نوع شبکه است که در آن دستگاه ها از طریق یک خط اصلی به یکدیگر متصل می شوند و بیش از دو دستگاه مجاز به تبادل داده به طور همزمان نیستند ، در غیر این صورت برخورد داده ای منجر می شود که ممکن است منجر به تخریب یا از بین رفتن آن شود. Ring : همچنین یک نوع محبوب شبکه است ، که در آن هر دستگاه در شبکه مستقیماً به دستگاه قبل از آن و دستگاه بعد از آن متصل است و یک مدار بسته تشکیل می دهد و خط انتقال داده در این نوع فقط در یک جهت است.

مزایای شبکه های رایانه ای هیچ تعیین کننده ای برای محدود کردن مزایای شبکه های رایانه ای به یک یا دو پاراگراف یا حتی یک مقاله کامل وجود ندارد. از آنجا که مزایای آن بیشمار است ، وقتی باعث صرفه جویی در وقت ، تلاش ، هزینه و بسیاری از راه حل ها برای ایجاد مسافت های بزرگ بسیار ناچیز می شود ، و هنگامی که به شما کمک می کند بسیاری از کاربران مقالات خود را روی همان چاپگر چاپ کنند ، یا باعث شد بیش از 1000 کاربر همان پرونده را بخوانند ، این مقدار باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

در همان زمان ، بدون نیاز به انتقال آن به تمام دستگاه های آنها ، که باعث صرفه جویی در وقت ، تلاش و هزینه زیادی شد. از جمله مزایای شبکه ها در دنیای کامپیوتر: [5] هدف اصلی شبکه های رایانه ای پیوند دادن دستگاه های مختلف با یکدیگر است ، به عنوان مثال چاپگر در یک شرکت به تمام دستگاه های شبکه استفاده شده متصل است که باعث صرفه جویی در هزینه های زیادی می شود. زیرا شبکه ها منابع را با همه دستگاه های دیگر توزیع و پخش می کنند.

این شبکه ها همچنین در روند انتقال داده ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شدند. امکان انتشار یک پرونده خاص در شبکه وجود دارد ، به این ترتیب دستگاه های دیگر می توانند از طریق شبکه به آن دسترسی پیدا کنند.

ساخته شده شبکه های کامپیوتری مفهوم جدید به دنیای کامپیوتر ، یعنی قوانین از شواهد ، که کمک می کند تا به صرفه جویی در داده های بزرگ در یک مکان، و اجازه می دهد تا کاربران را به دسترسی آنها را با توجه به شرایط خاصی است. شبکه های رایانه ای امکان اتصال رایانه ها به اینترنت را فراهم می آورد ، به طوری که کل دنیا می تواند از آنها استفاده کند و مکان های آنها را بدون توجه به فاصله جغرافیایی مرور کند ، که با توجه به گسترش شبکه های رایانه ای دیگر وجود ندارد .

 

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 272 تاريخ : جمعه 23 آبان 1399 ساعت: 1:23

8 روند برتر فناوری جدید برای سال 2020

8 روند برتر فناوری جدید برای سال 2020

 

اکنون فناوری با چنان سرعتی در حال پیشرفت است که پیش بینی های سالانه روندها حتی قبل از انتشار به عنوان یک پست یا مقاله وبلاگ منتشر شده ، می توانند قدیمی باشند. با تکامل فناوری ، امکان تغییر و پیشرفت سریعتر را نیز فراهم می کند و باعث تسریع در سرعت تغییر می شود ، تا اینکه در نهایت ، نمایی می شود. 

مشاغل مبتنی بر فناوری با سرعت یکسانی تغییر نمی کنند ، اما در حال پیشرفت هستند و متخصص حرفه ای فناوری اطلاعات تشخیص می دهد که نقش وی ثابت نخواهد ماند. و یک کارگر فناوری اطلاعات در قرن 21 به طور مداوم در حال یادگیری خواهد بود (اگر تمایل نداشته باشد از روی ضرورت).

این برای شما چه معنی دارد؟ این به معنای در جریان ماندن با روند فناوری است. و این بدان معنی است که باید چشم خود را به آینده معطوف کنید ، تا بدانید کدام مهارت را باید بدانید و چه نوع مشاغلی را که می خواهید واجد شرایط باشید ، انجام دهید. در اینجا هشت روند فناوری وجود دارد که باید در سال 2020 آنها را تماشا کنید و برخی از مشاغل ایجاد شده توسط این روندها.

برترین فناوری های پرطرفدار
1. هوش مصنوعی (AI)
هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی در سال های اخیر سر و صدای زیادی به خود دیده است ، اما همچنان روند رو به تماشای آن ادامه دارد زیرا تأثیرات آن بر نحوه زندگی ، کار و بازی فقط در مراحل اولیه است. علاوه بر این ، شاخه های دیگری از هوش مصنوعی از جمله یادگیری ماشینی توسعه یافته است که در زیر به آنها می پردازیم. هوش مصنوعی به سیستم های رایانه ای گفته می شود که برای تقلید از هوش انسان ساخته شده و وظایفی مانند شناخت تصاویر ، گفتار یا الگوها و تصمیم گیری را انجام می دهند. هوش مصنوعی می تواند این کارها را سریعتر و دقیق تر از انسان انجام دهد.

از هر شش آمریکایی پنج نفر هر روز از خدمات AI به یک شکل یا شکل دیگر استفاده می کنند ، از جمله برنامه های ناوبری ، سرویس های پخش جریانی ، دستیارهای شخصی تلفن های هوشمند ، برنامه های اشتراک سواری ، دستیارهای شخصی خانگی و دستگاه های خانه هوشمند. علاوه بر استفاده مصرف کننده ، از هوش مصنوعی برای برنامه ریزی قطارها ، ارزیابی ریسک تجارت ، پیش بینی تعمیر و نگهداری و بهبود بهره وری انرژی ، در میان بسیاری دیگر از کارهای پس انداز ، استفاده می شود.

هوش مصنوعی بخشی از مواردی است که ما به طور گسترده از آن به عنوان اتوماسیون یاد می کنیم و اتوماسیون به دلیل از دست دادن احتمالی شغل ، موضوع مهمی است. کارشناسان می گویند اتوماسیون 73 میلیون شغل دیگر را تا سال 2030 از بین می برد . با این حال ، اتوماسیون باعث ایجاد مشاغل و همچنین از بین بردن آنها می شود ، به ویژه در زمینه هوش مصنوعی: کارشناسان پیش بینی می کنند که مشاغل هوش مصنوعی تا سال 2020 به 23 میلیون نفر خواهد رسید. ، برنامه نویسی ، آزمایش ، پشتیبانی و نگهداری ، به چند مورد اشاره کنید. معمار هوش مصنوعی یکی از این شغل هاست. برخی می گویند به زودی دانشمندان داده که نیاز به متخصصان ماهر دارند رقابت می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل بالقوه در هوش مصنوعی ، در مورد ایجاد شغل در هوش مصنوعی ، یا اینکه چرا باید گواهینامه هوش مصنوعی کسب کنید 

2. یادگیری ماشینی

یادگیری ماشینی زیرمجموعه هوش مصنوعی است. با یادگیری ماشینی ، رایانه ها برای یادگیری انجام کاری که برای آن برنامه ریزی نشده اند برنامه ریزی شده اند: آنها با کشف الگوها و بینش از داده ها می آموزند. به طور کلی ، ما دو نوع یادگیری داریم ، نظارت شده و بدون نظارت.

در حالی که یادگیری ماشین زیر مجموعه هوش مصنوعی است ، ما همچنین زیرمجموعه هایی در حوزه یادگیری ماشین داریم ، از جمله شبکه های عصبی ، پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری عمیق. هر یک از این زیر مجموعه ها فرصتی را برای تخصص در زمینه شغلی فراهم می کند که فقط رشد خواهد کرد.

یادگیری ماشینی به سرعت در انواع صنایع به کار گرفته می شود و تقاضای زیادی برای متخصصان ماهر ایجاد می کند. پیش بینی می شود بازار یادگیری ماشین تا سال 2022 به 8.81 میلیارد دلار رشد کند . برنامه های یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل داده ها ، داده کاوی و تشخیص الگو استفاده می شوند. در پایان مصرف کننده ، یادگیری ماشین به نتایج جستجوی وب ، تبلیغات در زمان واقعی و تشخیص نفوذ شبکه کمک می کند تا فقط چند مورد از بسیاری از کارهایی را که می تواند انجام دهد نام برد.

علاوه بر انجام کارهای بی شماری از طرف ما ، ایجاد شغل می کند. مشاغل یادگیری ماشینی با تقریباً 2000 لیست مشاغل ارسال شده در میان مشاغل برتر نوظهور در LinkedIn قرار دارند . و این مشاغل به خوبی پرداخت می شوند: در سال 2017 ، متوسط ​​حقوق مهندس یادگیری ماشین 106،225 دلار بود . مشاغل یادگیری ماشین شامل مهندسان ، توسعه دهندگان ، محققان و دانشمندان داده است.

3. اتوماسیون فرآیند رباتیک یا ՀՀԿ
مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، اتوماسیون فرآیند رباتیک یا ՀՀԿ ، فناوری دیگری است که اتوماسیون مشاغل است. ՀՀԿ استفاده از نرم افزار برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری مانند تفسیر برنامه ها ، پردازش معاملات ، سرو کار داشتن با داده ها و حتی پاسخ به ایمیل ها است. ՀՀԿ کارهای تکراری را که مردم قبلاً انجام می دادند خودکار می کند. اینها فقط کارهای سنگین یک کارگر کم درآمد نیستند: حداکثر 45 درصد فعالیتهایی که انجام می دهیم می توانند خودکار باشند ، از جمله کار مدیران مالی ، پزشکان و مدیران عامل.

اگرچه تحقیقات فارستر تخمین می زند که اتوماسیون با مشارکت در امر زندگی معیشت 230 میلیون کارگر دانش و یا بیشتر یا تقریباً 9 درصد از نیروی کار جهانی را تهدید کند ، اما با تغییر مشاغل موجود ، جمهوری اسلامی نیز در حال ایجاد مشاغل جدید است. مک کینزی دریافت که کمتر از 5 درصد مشاغل را می توان کاملاً خودکار ساخت ، اما حدود 60 درصد آنها را می توان تا حدی خودکار کرد.

برای شما به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات که به آینده نگاه می کنید و سعی در درک روند فناوری دارید ، ՀՀԿ فرصت های شغلی زیادی از جمله توسعه دهنده ، مدیر پروژه ، تحلیلگر بازرگانی ، معمار راه حل و مشاور ارائه می دهد. و این مشاغل خوب پرداخت می کنند. SimplyHired.com می گوید که متوسط ​​حقوق و دستمزد ՀՀԿ 73،861 دلار است ، اما این میانگین درآمد از توسعه دهندگان سطح بالاتر تا معماران ارشد راه حل است که 10 درصد برتر سالانه بیش از 141،000 دلار درآمد دارند. بنابراین ، اگر مشتاق یادگیری و دنبال شغل در جمهوری اسلامی هستید ، دوره مقدمه ای بر اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) باید گام بعدی باشد که برای شروع فعالیت حرفه ای جمهوری اسلامی برمی دارید. 

4. Edge Computing
قبلاً یک روند فن آوری برای تماشا بود ، رایانش ابری به یک جریان اصلی تبدیل شده است ، با بازیگران اصلی AWS ( خدمات وب آمازون ) ، Microsoft Azure و Google Cloud بر بازار تسلط دارند. استفاده از رایانش ابری هنوز در حال رشد است ، زیرا تعداد بیشتری از مشاغل به سمت راه حل ابری مهاجرت می کنند. اما دیگر این فناوری در حال ظهور نیست. 

همانطور که مقدار داده هایی که با آنها سر و کار داریم همچنان در حال افزایش است ، به کاستی های رایانش ابری در برخی شرایط پی برده ایم. Edge computing برای کمک به حل برخی از مشکلات به عنوان راهی برای دور زدن تأخیر ناشی از رایانش ابری و انتقال داده ها به مرکز داده برای پردازش طراحی شده است. اگر بخواهید ، می تواند "در لبه" وجود داشته باشد ، نزدیکتر به مکانی که نیاز به محاسبات است. به همین دلیل ، می توان از محاسبات لبه ای برای پردازش داده های حساس به زمان در مکان های از راه دور با اتصال محدود یا بدون اتصال به یک مکان متمرکز استفاده کرد. در چنین شرایطی ، محاسبات لبه ای می توانند مانند مراکز داده کوچک عمل کنند. با افزایش استفاده از دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) ، محاسبات لبه افزایش می یابد . پیش بینی می شود تا سال 2022 بازار جهانی محاسبات لبه دار به 6.72 میلیارد دلار برسد. مانند هر بازار در حال رشد ، این امر باعث ایجاد مشاغل مختلف ، در درجه اول برای مهندسان نرم افزار می شود.

 

5. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
واقعیت مجازی (VR) کاربر را در محیط غوطه ور می کند در حالی که واقعیت افزوده (AR) محیط وی را افزایش می دهد. اگرچه VR تاکنون در درجه اول برای بازی ها مورد استفاده قرار گرفته است ، اما از آن برای آموزش استفاده شده است ، همانند VirtualShip ، یک نرم افزار شبیه سازی که برای آموزش ناخدای کشتی های نیروی دریایی ، ارتش و گارد ساحلی ایالات متحده استفاده می شود. گوگل محبوب Pokemon Go نمونه ای از AR است.

VR و AR هر دو توانایی بالایی در آموزش ، سرگرمی ، آموزش ، بازاریابی و حتی توان بخشی پس از آسیب دارند. مانند این پناهگاه اتوبوس پپسی مکس ، می توان از اینها برای آموزش پزشکان برای انجام جراحی ، ارائه تجربه عمیق تر به بازدیدکنندگان موزه ، ارتقا par پارک های موضوعی یا حتی افزایش بازاریابی استفاده کرد .

بازیکنان بزرگی در بازار VR مانند گوگل ، سامسونگ و Oculus وجود دارند ، اما تعداد زیادی از استارت آپ ها در حال شکل گیری هستند و آنها استخدام می شوند و تقاضا برای متخصصان با مهارت های VR و AR فقط افزایش می یابد. شروع کار با VR به دانش تخصصی زیادی احتیاج ندارد. مهارت های اساسی برنامه نویسی و یک تفکر آینده نگر می تواند شغلی را رقم بزند ، اگرچه سایر کارفرمایان به عنوان مهندسین مهارت و سخت افزار به دنبال اپتیک نیز می گردند.

6. امنیت سایبری
ممکن است امنیت سایبری با توجه به اینکه مدتی است وجود دارد ، مانند فناوری در حال ظهور به نظر نرسد ، اما مانند سایر فناوری ها در حال تکامل است. این تا حدی است زیرا تهدیدها دائماً جدید هستند. هکرهای بدخواهی که سعی دارند به طور غیرقانونی به داده ها دسترسی پیدا کنند به این زودی ها تسلیم نخواهند شد و آنها همچنان به یافتن راه هایی برای گذراندن حتی سخت ترین تدابیر امنیتی ادامه خواهند داد. این امر تا حدی به این دلیل است که فناوری جدید برای افزایش امنیت سازگار شده است. تا زمانی که ما هکر داشته باشیم ، امنیت سایبری را به عنوان یک فناوری نوظهور در اختیار خواهیم داشت زیرا برای دفاع در برابر آن هکرها دائما تکامل می یابد.

به عنوان اثبات نیاز شدید به متخصصان امنیت سایبری ، تعداد مشاغل امنیتی سایبری سه برابر سریعتر از سایر مشاغل فناوری در حال رشد است . با این حال ، ما در مورد پر کردن مشاغل کوتاه هستیم. در نتیجه پیش بینی می شود که تا سال 2021 3.5 میلیون شغل امنیت سایبری پر نشده داشته باشیم .

بسیاری از مشاغل مربوط به امنیت سایبری درآمد شش رقمی را پرداخت می کنند و نقش ها می توانند از هکر اخلاقی گرفته تا مهندس امنیت گرفته تا رئیس ارشد امنیت باشند و یک مسیر حرفه ای امیدوار کننده را برای کسی که می خواهد وارد این دامنه شود و در آن بماند فراهم می کند .

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 313 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 5:08

نحوه پیگیری موقعیت مکانی افراد از طریق شماره تلفن

گرچه پنهان کردن مکان واقعی ما بسیار معمول است ، اما ممکن است باعث شود در زمان بحران ها تنها بمانیم. صرف نظر از این واقعیت ، همه ما تمایل داریم که در مورد یک شب اقامت دوستان ، یک جلسه اداری یا یک سفر خارج از دانشگاه دروغ بگوییم. 

اگر نگران هستید که عزیز شما نیز همین کار را انجام دهد ، لازم نیست از او بخواهید از جزئیات مکان مطلع شود. شما به راحتی می توانید از هر جای زندگی عزیزان خود بدون حتی سوالات از آنها مطلع شوید. 

قبل از اینکه فکر کنید که همه اینها را در ذهن خود می پزیم ، باید بخوانید تا به انتهای مقاله برسید و آنچه را که قصد داریم در اینجا به شما بگوییم با دقت بخوانید. بنابراین ، تمام عقل های خود را فعال کنید و مقاله را بخوانید. 

 

Spyic - ردیاب مکان عالی و قدرتمند

اگر دانستن محل دقیق کسی یا جزئیات موقعیت مکانی بدون اینکه بینی خود را در خلوت او حفظ کنید ، همان چیزی است که در ذهن شما نقش می  بندد ، Spyic آنلاین  چیزی نیست جز راه حل عطای الهی برای شما.

 

این ردیاب مکان با هر ویژگی برش خورده و جدیدترین فناوری جاسوسی ، در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده است. 

میلیون ها نفر از 190 کشور در حال حاضر Spyic را امتحان کرده اند تا  مکان افراد را با شماره تلفن ردیابی کند .

در کمال تعجب ، تک تک کاربران از آن کاملا راضی هستند. این نوع ارائه خدمات مطمئناً به یک تشویق گسترده احتیاج داشت. به همین دلیل است که خانه های رسانه ای برجسته ای مانند Forbes و Lifewire از آن حمایت می کنند و دهان به دهان مثبت می گیرند. 

اگرچه همه این حقایق و ارقام کافی بود تا ما کورکورانه به Spyic اعتقاد داشته باشیم و بدون توجه به هسته اصلی همه این موارد را به شما پیشنهاد دهیم. اما ، ما از این طریق کار نمی کنیم.

قبل از نتیجه گیری هر چیزی ، ما عمیق به واقعیت ها می پردازیم و سعی می کنیم اصل موضوع را درک کنیم. 

این همان چیزی است که وقتی این کار را برای Spyic انجام دادیم متوجه شدیم. 

● استفاده از Spyic 100٪ بدون خطر است

پیگیری مکان شخص با استفاده از فقط شماره تلفن قطعاً یک کار غیرممکن است. با این حال ، مهارت هایی مانند فرار از زندان و روت کردن توانستند موفقیت در این جبهه را بچشید.

اما ، یک صید وجود دارد. هر کسی که به فکر استفاده از این مسیر است باید از خطرات پنهان این فعالیت ها آگاه باشد. 

تلاش برای فرار از زندان یا روت کردن به معنای شکستن مهر و موم امنیتی سیستم عامل است و شما به راحتی می توانید تصور کنید که اگر مهر و موم امنیتی تلفن خراب شود ، همه اتفاق می افتد. هدف قرار گرفته بلافاصله در معرض دنیای مخرب سایبری قرار می گیرد و مستعد بسیاری از خطرات می شود. 

متأسفانه ، این تهدیدات به قدری ترسناک است که یک تازه وارد هک را مجبور می کند تا فاصله ایمن خود را حفظ کند.

اما ، جاسوسی به این روش کار نمی کند. این فناوری به جای اینکه کورکورانه از فناوری ردیابی مکان قدیمی استفاده کند ، فناوری جدید خود را ابداع کرده است که به هیچ وجه از ریشه یابی / زندان شکنی آزاد است. 

استفاده از این فناوری ردیابی موقعیت مکانی تلفن شخص را از بسیاری جهات به یک کار بدون خطر تبدیل کرده است. برای مثال: 

  • سیستم عامل مورد نظر دیگر هیچ تهدیدی ندارد 
  • داده های مهم شما ، به طور اتفاقی ، در معرض آسیب پذیری های سایبری قرار می گیرند 
  • دیگر هیچ ردی از پشت سر نخواهید داشت و هرگز درگیر عمل شده اید  
  • با جزئیات هر دقیقه به روز خواهید شد 

به نظر می رسد ردیابی محل تلفن شخصی شما را درگیر تعقیب گربه و موش کند که هرگز پایان نمی یابد. وقتی هدف شما روی چرخ است ، تاریخچه مکان به طور مکرر تغییر می کند. در این صورت پذیرش 100٪ داده های معتبر مبهم به نظر می رسد.

اما ، با Spyic ، تمام انتظارات شما برآورده می شود. فناوری پیشرفته ردیابی موقعیت مکانی آن و یافتن مکانهای مبتنی بر Wi-Fi و GPS بدون هیچ گونه خطایی. هر داده در زمان واقعی ضبط می شود و دارای مهر زمان است. حتی یک دقیقه جزئی باقی نمانده است. 

● استفاده از Spyic یک بازی کودکانه است 

در طول مطالعه خود در مورد Spyic ، دو چیز مهم را یاد گرفتیم: 

  • Spyic برای iOS دارای یک رابط مبتنی بر مرورگر است که می تواند در سرویس کاربران نهایی باشد بدون هیچ گونه بارگیری / نصب. 
  • راه حل اندروید Spyic به قدری عالی طراحی شده است که به سختی هیچ روزنه ای وجود دارد. با کمتر از 3 مگابایت حجم ، این برنامه با یک سیستم عامل مشترک ارائه می شود. 

با دیدن دو نکته بالا ، به راحتی می توانیم نتیجه بگیریم که Spyic تمام تمرکز خود را بر انجام کار ساده و آسان برای ردیابی موقعیت مکانی گذاشته است. این اطمینان حاصل کرد که کاربران نهایی آن فقط به دلیل عدم صلاحیت از استفاده از خدمات آن محروم نیستند. 

اگرچه کار بسیار مشکوکی را انجام می دهد ، اما بسیار ساده عمل می کند.  

توسعه دهندگان Spyic ضمن ساده کردن عملیات ، هرگز در امنیت شما به خطر نیفتادند. حالت مخفی کاری در راه حل های Android ، نماد برنامه را از صفحه لیست برنامه پنهان کرده و حضور آن را از ابتدا تا انتها مخفی نگه می دارد. 

● با Spyic ، هیچ کس نمی تواند یک راز را حفظ کند 

جاسوس با چنان کمال کار می کند که هرگز اجازه نمی دهد کسی یک راز را پنهان کند. همراه با موقعیت هدف ، می تواند فعالیت های تلفنی بیش از 30+ تلفن را نیز تحت نظر داشته باشد بدون اینکه کسی در مورد آن اطلاع دهد. 

به عنوان مثال ، به شما کمک خواهد کرد تا از سابقه تماس ، فعالیت های پیامکی ، اطلاعات سیم کارت ، اطلاعات تماس ، سابقه مرور وب ، کاربردهای برنامه ها و فعالیت های رسانه های اجتماعی که در چندین سیستم عامل اتفاق می افتد ، مطلع شوید. 

جای تعجب نیست که چرا Spyic در مدت زمان کوتاهی اعتماد میلیون ها نفر را به خود جلب کرده است.

هیچ کس فکر نمی کرد که یک برنامه جاسوسی وجود داشته باشد که بتواند چنین انبوهی از کمک ها را ارائه دهد.

اما ، حدس می زنیم ، این ویژگی Spyic است. جاهایی که فکر همه متوقف می شود ، تفکر Spyic شروع می شود و همین باعث تفاوت آن با دیگران می شود. 

● فوق العاده جیب پسند است 

Spyic جدا از اینکه یک راه حل کاربر پسند است ، فوق العاده جیب پسند نیز هست. شما می توانید از تمام ویژگی ها و امکانات آن فقط با هزینه 10 دلار در ماه استفاده کنید. با توجه به پیشنهادات ، قیمت هیچ چیز نیست. و این قیمت برای هر دو سیستم عامل iOS و Android قابل اجرا است. 

هیچ برنامه ردیابی موقعیت مکانی تلفن نتوانسته است کاربر نهایی را با امکانات ردیابی موقعیت مکانی دقیق و غنی از اطلاعاتی که Spyic مدیریت کرده است ، اهدا کند. 

تغییر چهره ردیابی مکان 

مواقعی وجود داشت که افراد برای پی بردن به محل نگهداری شخصی دیگران را تعقیب می کردند یا جاسوسی استخدام می کردند. سال 2020 است و دیگر اوضاع به همین ترتیب کار نمی کند. به اطراف خود نگاه کنید همه جا فناوری وجود دارد.

و برای این منظور ، خرید اشتراک Spyic بیش از حد کافی است. 

Spyic نتیجه نهایی چنین فناوری ردیابی مکانی بسیار پیشرفته ای است که به شما امکان می دهد با استفاده از یک شماره تلفن ساده از مکان هرکسی مطلع شوید. نیازی نیست که آنها را دنبال کنید ، اما می توانید پس از دانستن جزئیات مکان ، آنها را با سال بمب گذاری کنید.

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 285 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 16:00

بهترین راه برای نظرسنجی از مشتریان چیست؟

تا آنجا که فکر می کنم کلمه ای پیدا نمی کنم که بتواند روی کار شما و بازخورد مشتری تأثیر بگذارد. به طور خلاصه ، نظرسنجی از مشتری می تواند تجارت را از زمین بلند کند.

نظرسنجی ها بهترین راه برای افزایش فروش هستند. شما می توانید نقاط قوت و ضعف کار خود را در طول زمان و بازخورد مخاطبان درباره محصول خود را پیدا کنید. شخصاً یکی از دلایلی که از دگالا خریدم این است که می توانم نظرات مصرف کنندگان درباره یک محصول را بخوانم و سپس تصمیم به خرید بگیرم. قابلیت های امتیازدهی اسنپ دنیایی از رانندگان تاکسی را برای ما ایجاد کرده است که اکثر آنها مشتریانی خوش اخلاق و قابل احترام بودند زیرا نگران ستاره ها بودند تا مبادا کاربر شغل خود را از دست بدهد و شغل خود را از دست بدهد.

در حقیقت ، اسنپ استارز چیزی به تجارت تاکسی اضافه کرد که قبلاً وجود نداشت. اهمیت و رضایت مشتری. و حالا با اطمینان می گویم:

پول پادشاه تجارت است.

اما روشهای زیادی برای بررسی مشتریان وجود دارد. در این مقاله ، من مقایسه ای را بین 3 روش رایج بررسی که در دسترس شما است ، انجام داده ام تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کرده و در نهایت آن را پیاده سازی کنید.

رایج ترین روش های نظرسنجی
در روش بررسی ایمیل شما این امکان را دارید که یک نظرسنجی کامل و جامع انجام دهید ، اما مهمترین اشکال این روش پایین بودن میزان مشارکت مشتری شماست. این بدان معناست که مشتریانی که وقت خود را برای پاسخگویی به نظرسنجی شما از طریق ایمیل اختصاص می دهند ، بیشتر با مارک شما ارتباط برقرار می کنند. بنابراین ، طیف وسیعی از مشتریان شما این امکان را دارند که از نزدیک به جزئیات کسب و کار شما نگاهی بیندازند و نقاط قوت و ضعف شما را به بهترین شکل شناسایی کنند.

بنابراین اگر برای بررسی مشاغل خود به یک بانک کامل و جامع نیاز دارید ، نظرسنجی از طریق ایمیل یک روش عالی است. اما شما یک گروه آماری کوچک دارید. می توان گفت اگر ...

مقدار (حداقل مقدار) برای شما مهمتر از مقدار است ، از یک ایمیل استفاده کنید.

 

رای گیری از طریق ایمیل

کاربران شما بیشتر وقت خود را با تلفن های همراه خود می گذرانند. این دقیقاً همان نقطه ای است که باید آنها را بگیرید و بدست آورید. استخر پیام کوتاه بهترین گزینه برای جهانی است که تمام رسیدها و رسیدهای کاغذی به اعلان های تلفن همراه تبدیل می شوند. آیا به دنبال روشی کارآمد و مستقیم برای برقراری ارتباط با مشتریان خود هستید؟ پیام کوتاه و پیام کوتاه بهترین راه است. به همین دلیل است که تلویزیون شهاب به ما مراجعه کرده و با استفاده از ماژول نظر سنجی ، تمام مشتریان خود را در مورد قطعات تلویزیون بررسی کرده است. برای یادگیری نحوه استفاده از ماژول نظرسنجی به راهنمای ملی پیامک / نظرسنجی مراجعه کنید.

اگر به دنبال یک روش سریع ، کارآمد و آسان برای انجام نظرسنجی هستید ، یک پنل پیام کوتاه انتخاب مناسبی برای شماست. این روش هم برای شما و هم برای کاربران بسیار مناسب است. خود را به جای مصرف کنندگان بگذارید ، آیا پاسخ دادن به یک پیام کوتاه یا ایمیل و تماس تلفنی آسان است؟

به این ترتیب ، میزان تعامل با مشتری شما بسیار زیاد است. در واقع نظرسنجی ها از طریق پیامک ...

شما هم روی کیفیت و هم روی کمیت تمرکز می کنید.

نظر دهنده پیام کوتاه

از طریق تلفن از مشتریان نظر سنجی کنید
نظرسنجی تلفنی ، مانند نظرسنجی از طریق ایمیل ، از کیفیت بالایی برخوردار است. البته میزان مشارکت در این روش از مجموعه ایمیل بیشتر است. زیرا وقتی با کسی تماس می گیرید ، احتمالاً 30 درصد تلفن را بر می دارند و به شما پاسخ می دهند ، که این از نرخ ایمیل بیشتر است. اما این روش بررسی بسیار وقت گیر است. لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل که توسط کارما هدایت می شود ، منتقل شده اید. تصور کنید این کار را هر روز برای 10 مشتری خود انجام می دهید ، مطمئناً مانند برخی از همکاران ما ناراحت خواهید شد.

برای نتیجه گیری
لازم نیست دائماً از یک روش نظرسنجی استفاده کنید. شما می توانید ترکیبی از تمام روش های فوق را استفاده کنید. به عنوان مثال ، علاوه بر پیامک ، می توانید از طریق تلفن و ایمیل از کاربران عادی خود نظرسنجی کنید. زیرا مشتریان دائمی شما از محصول شما راضی هستند و از اظهار نظر در مورد محصول شما خوشحال می شوند. اما برای مشتری که فقط یک خرید با شما انجام داده است ، پاسخ دادن به پیام کوتاه بسیار ساده تر از پاسخگویی به تلفن است.

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 22:09

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

بازاریابی اینترنتی شامل مفاهیم و ابزارهای مختلفی از جمله مهمترین طراحی سایت و برنامه ، تبلیغات آنلاین ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی دوره ای از طریق موتورهای جستجو است. بهینه سازی موتور جستجو یا بازاریابی SEO ابزاری ایده آل و م toثر برای کار در فضای بازاریابی آنلاین است.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟
بیشتر روشهای بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و بازاریابی از طریق ایمیل ارزشمند هستند به شرطی که مرتباً از آنها استفاده کنید و به محض اینکه تجارت خود را متوقف کنید با کمبودها یا ضررهای شدید این کانال بازاریابی روبرو شوید. اما بازاریابی محتوا و سئو برای کسب و کار ارزش اضافی ماندگاری برای کار شما ایجاد می کند که برای مدت طولانی برای شما سودآور خواهد بود.

موفقیت در سئو به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد ، اما بسیار پایدار خواهد بود و در طولانی مدت به مهمترین کانال بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این مرحله ، باید استانداردهای سئو را به خوبی بشناسیم ، سپس مهمترین فعالیتهایی را که باید انجام دهیم برای موفقیت در سئو بررسی خواهیم کرد.

چرا سئو اینقدر مهم است؟
در هر ثانیه 63000 جستجو در Google وجود دارد.
61٪ از مشاغل جهان سئو و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خود می دانند.
به طور متوسط ​​41٪ از هزینه های بازاریابی شرکتی بصورت آنلاین هزینه می شود.
46٪ جستجوی Google دارای مشاغل محلی است.
نرخ تبدیل مصرف کننده و هزینه های جستجوگرها نسبت به سایر روش ها کمتر است.
اطلاعات آماری در مورد ارزش بازاریابی سئو
بهترین راه برای یادگیری و پیاده سازی سئو چیست؟
مطالعه دیدگاه های متخصصان در مورد اینکه SEO در پاسخ به این س informationال اطلاعات و داده ها را به ما ارائه می دهد ، اما نتیجه گیری و به دست آوردن استراتژی های عملی کمی پیچیده به نظر می رسد. فیلم زیر توسط مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دوره کندو ارائه شده است که روند یادگیری سئو از داده ها به دانش را توضیح می دهد. در این ویدئو ، تعریف کارشناسان SEO از این مفهوم به عنوان اطلاعات اساسی استفاده می شود.

 

با یک نگاه ، Google Bots برای تعیین رتبه بندی یک صفحه در نتایج جستجو ، بیش از 200 عامل مختلف را اسکن می کند. اما اگر نگاهی دقیق به آنچه در این فیلم گفته شده است داشته باشیم ، می توانیم این موارد را به 5 دسته اصلی تقسیم کنیم که عبارتند از سئو ، استراتژی ، ایجاد محتوا ، ایجاد لینک ، تحلیل و برنامه ریزی.

1- SEO ، ستون فقرات سایت شما شکننده است!
به راحتی می توان گفت که مهمترین و م effectiveثرترین عامل برای موفقیت یک سایت ، توجه به استانداردهای سئو در هنگام طراحی و کدگذاری آن است. برای درک محتوای یک صفحه ، ابتدا Google باید به آن دسترسی پیدا کند و نحوه دسترسی به آن مستقیماً به ساختار سایت شما بستگی دارد و کدگذاری شده است.

تکنیک های جستجوگرها ، درک بهتر ربات های گوگل از ساختار سایت و بهبود تجربه کاربر
رعایت کیفیت HTML هنگام کدگذاری ، بهینه سازی سایت برای موبایل ، افزایش سرعت صفحه ، نشانه گذاری استاندارد (طرحواره) و متان را می توان از مهمترین فاکتورهای فنی سئو دانست. در یک کارگاه فنی SEO بررسی و تدریس می شود. .

2- استراتژی ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی و برنامه ریزی مجدد سئو!
برای شروع به یک استراتژی دقیق و دقیق نیاز داریم. استراتژی SEO ما براساس دانش مخاطب و تجزیه و تحلیل رقبا است. ما بر اساس عناوین هدفمند و ادبیات کاربر ، عبارات کلیدی هدف را شناسایی می کنیم و با توجه به وضعیت رقبا و نقاط قوت و ضعف آنها ، یک برنامه عملی برای هدف گذاری و تهیه محتوا در نظر می گیریم. انجام دادن

استراتژی های SEO ، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند ، تجزیه و تحلیل رقبا و توسعه استراتژی های محتوا
3- تهیه محتوا ، ایجاد ارزش محتوا یا بازاریابی محتوا؟
هنگامی که صفحات شما در دسترس Google قرار گرفت ، محتوا بررسی شده و عنوان صفحه مشخص می شود. علاوه بر توجه به مخاطبان ، نوشتن محتوا برای آزمایش و درک آنها نیاز به شناخت کامل الگوریتم های گوگل دارد. سایت های زیادی وجود دارند که صفحات آنها پر از محتوای غنی و ارزشمند است ، اما عدم دانش کافی در مورد این الگوریتم ها باعث موفقیت سئو نمی شود.

ایجاد محتوای اختصاصی و ارزشمند کلیدی برای جلب رضایت و اعتماد کاربر از Google است
رعایت استانداردهای مکتوب ، تمرکز بر مفاهیم کلیدی به جای کلمات کلیدی ، عبارات توصیفی نظیر به نظیر ، استفاده صحیح از برچسب های عنوان و پاسخ به س questionsالات کاربران از مواردی است که هنگام ایجاد محتوا باید به آنها توجه کنیم. باید کارگاه استراتژی و توسعه محتوا برای این منظور طراحی شده است.

4- پیوند ساختمان ، صندوق رأی گیری برای هر سایت
کیفیت محتوا و ساختار استاندارد Google محتوای شما را به درستی درک می کند ، بسیاری از پروژه های جستجوگرها از رقابت بالایی برخوردار نیستند و رعایت این نکات برای کسب رتبه Google کافی است ، اما اگر این موارد اگر همه نکات را رعایت کنند ، کدام یک شایسته آن است؟ کدام مکان بهتر است؟

پیوند ساختمان به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می شود. ارتباطات داخلی به Google امکان می دهد ساختار سایت و ارتباط موضوعی صفحات را ارزیابی کند

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 396 تاريخ : دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت: 18:44